| SWS a. s. – online obchod
Domů Nahoru

Distributor ve Vašich službách

Provozní doba

Recepce

6.30–19.00

Naše recepce (hotline) je oddělení firmy, které funguje během dne ze všech úseků nejdéle. Hotline zodpovídá telefonické dotazy a vyřizuje centrální e-mailovou komunikaci. Pokud budete cokoli potřebovat a nebudete vědět, na koho se obrátit, ochotně vám vyjdou vstříc na telefonním čísle 577 640 555 nebo na e-mailu sws@sws.cz.

Obchodní oddělení

7.30–19.30

Obchodní oddělení SWS je tvořeno dvěma týmy, které jsou rozděleny dle regionů. Když se poprvé přihlásíte na sws.cz, bude vám přidělen z regionu obchodník, který se o vás bude individuálně starat. Můžete se na něj obrátit s čímkoli, rád vám vyjde vstříc. Obchodníci zodpovídají partnerům dotazy ohledně obchodní činnosti, starají se o vyřizování objednávek a koordinují kreditní systém.

Produktoví manažeři

9.00–17.00

Významnou částí obchodního úseku je oddělení produktového managementu. To čítá desítky zkušených produktových manažerů (PM), kteří jsou rozděleni do skupin dle druhu zboží, o které se starají. Každý pečuje o portfolio produktů jedné či více značek a díky úzké specializaci dosahují velmi dobré úrovně znalostí. To velmi oceňují naši partneři vzhledem k rychlému vývojovému trendu v oblasti IT. Pokud si nejste zcela jisti parametry produktu, neváhejte je kontaktovat. Produktoví manažeři zodpovídají odborné dotazy obchodních partnerů, tvoří ceny produktů a optimalizují skladové zásoby. Kontakt na produktového manažera najdete po přihlášení pod názvem produktu.

Osobní odběry

7.00–19.00 Březová 155

8.00–17.00 Praha, Uhřiněveská 1227/4

Zboží od nás můžete odebrat pomocí dopravců nebo osobně v Praze a Slušovicích. Snahou SWS je poskytovat zákazníkům perfektně fungující logistiku. Rozšiřujeme skladovací prostory a neustále propracováváme systém optimalizace skladových zásob. Od podzimu 2010 disponujeme skladovací plochou o rozloze 9.246 m2. Zboží expedujeme několikrát denně, tak aby se k vám dostalo nejpozději do 24 hodin od objednání v pracovní den.

Reklamace

7.00–17.00

Reklamační oddělení se stará o bezproblémové vyřízení reklamací zboží, na kterých se objevila vada. Lidé z reklamačního oddělení vedou evidenci reklamovaných produktů a zajišťují řešení reklamací. V případě že se jedná o zboží značek s vlastními servisními středisky (Acer, APC apod.), neuplatňuje zákazník reklamaci prostřednictvím SWS, ale přímo v autorizovaném servisním středisku. Tato skutečnost je uvedena v záručních podmínkách konkrétního zboží. Pracovníci reklamačního oddělení zabezpečují řešení reklamací v nejkratších možných termínech. V případě, že nemůže být reklamace řešena opravou nebo výměnou, vystavují dobropisy.

 
 
 
 

Aktuálně