Reklamace
Servisní střediska
|
Recepce (Hotline) | 6.30–19.00 |
Obchodní oddělení | 7.30–19.30 |
Produktoví manažeři | 9.00–17.00 |
Reklamační oddělení | 7.00–16.00 |
Osobní odběry Praha | 8.00–17.00 |
Osobní odběry Slušovice | 7.00–19.00 |
SWS zajišťuje záruční servis všeho zboží s výjimkou značek, které disponují vlastními autorizovanými středisky. Takové zboží reklamujte prosím přímo ve vybraném středisku. Proces řešení reklamace se tím výrazně zrychlí a komunikace zjednoduší. Reklamaci v servisním středisku může uplatnit i koncový uživatel a některé servisy mu zajistí odvoz zboží zdarma tam i zpět.
Informaci, že zboží má vlastní servis, najdete na dodacím (záručním) listu. Na tuto skutečnost budete také upozorněni při zadávání reklamace přes web SWS. |